עמוד ראשי  |  הזורע על המפה  |  האירועים שלנו  |  סטופר  |  מרוצים עתידיים  |  הצטרפות למועדון  |  שקופיות  |  תמונות ממרוצים  |   גלרייה   |   צור קשר
חברי המועדון
נותני חסויות
עמוד ראשי > מסלולי ריצה

מסלול ריצה 10 ק"מ
יציאה מהזורע (משביל הכניסה לשיכון העמק) ריצה עד לשער הקיבוץ, ממשיכים עד לתחנת הדלק דור, יורדים ימינה לשביל עפר, ממשיכים כ - 200 מטר על שביל העפר ופונים שמאלה מתחת לגשר, לאחר הגשר פונים ימינה ורצים לאורך השדות עד משמר העמק, עוברים את הכניסה הראשית של משמר העמק ב - 400 מטר וחוזרים באותו מסלול עד לכניסה לשיכון העמק, סכ"ה 10 ק"מ.

מסלול ריצה 14 ק"ממסלול 14 ק"מ
יציאה מהזורע (משביל הכניסה לשיכון העמק) ריצה עד לשער הקיבוץ, ממשיכים עד לתחנת הדלק דור, יורדים ימינה לשביל עפר, כ - 200 מטר על שביל העפר ופונים שמאלה מתחת לגשר, לאחר הגשר פונים ימינה ורצים לאורך השדות עד לכניסה למדרך עוז, וחוזרים באותו מסלול עד לכניסה לשיכון העמק, סכ"ה 14 ק"מ.

מסלול ריצה 17 ק"מ
יציאה מהזורע (משביל הכניסה לשיכון העמק) ריצה ופניה שמאלה לשביל עפר קצת לפני המדגה, ריצה עד לצומת של המחנה הצבאי ממשיכים עד לתחנה של מקורות ומשם חותכים שמאלה לכיוון רמת דוד על שביל עפר, חוצים את השדות עד לכניסה לרמת דוד משם פונים שמאלה ורצים לאורך הכביש עד לצומת של אלרואי, משם פונים שמאלה על הכביש הראשי (בזהירות בכביש הראשי), וחוצים את צומת התשבי, רצים דרך יקנעם מושבה ועד לכניסה לשיכון העמק, סכ"ה 17 ק"מ.

Built for free by webix.biz